Sunday, August 7, 2011

SALAM RAMADHAN

Alhamdulillah, ada sedikit ruang waktu untuk aku menulis di lembaran ini semula, Buat semua umat islam diucapkan selamat menunaikan kewajipan kita sebagai insan dan hamba allah. Sememangnya nya warna ramadhan ini amat berlainan berbanding dengan bulan yang lain. Sebagai insan pasti kita merasainya walaupun hanya sekelumit sahaja.

Ku tanamkan di kedalaman hati ini untuk lebih mendekati Mu disaat godaan sang syaitan itu telah engkau jauhkan dari aku. Tetapi sebagai insan yang lemah masih dapat kurasakan ngiang-ngiang iblis itu terus menghantui aku.. Ya Allah jauhkan aku dari segala kemungkaran. Ingin ku mendapat walau sedikit pun rahmat mu, Kerana aku tidak sanggup menghuni neraka mu.....

Amin..... Selamat Berpuasa semua saudara saudara ku......

No comments:

Post a Comment