Thursday, December 30, 2010

2010

Langkah-langkah yang diatur selama 365 hari ditahun 2010 hampir penghujungnya. Perkembangan karier ku amat baik selama tahun ini. Walaupun pada mulanya aku ingin berbuat apa saja untuk mempopularkan diri tetapi terfikir jugak biarlah aku mendaki sedikit demi sedikit demi kepuasan yang berkekalan.

Alhamdulillah, dua single nyanyian ku berada di ruang udara penyiaran malaysia. Kau bagai udara memberi impak besar pada ku, lagu yang simple dan catchy ini berjaya memanjat carta lagu-lagu popular dalam kebanyakan stesen radio malah melangkaui luar malaysia, singapura dan brunei. peminatku juga kini berkembang ke Philipina. Dan terkini "cinta & airmata" yang mula menunjukkan kemampuan untuk mengulangi sejarah kau bagai udara. Buat mereka yang banyak membantu saya dalam karier disepanjang tahun 2010 anda semua memang berjasa pada ku, akan ku kenang hingga ke akhir hayat...

Cuma aku agak terkilan kerana untuk melahirkan album ke 2 tidak kesampaian kerana masalah teknikal dan kekurangan sebuah sahaja lagi lagu yang amat ku perlu untuk memenuhi keseluruhan pengeluaran album ini. Insyaallah 2011 akan menamatkan penantian aku.

Dalam pekerjaan ku, nampaknya syarikat ku semakin berkembang dan semakin teguh untuk berdiri dan berlari... semua atas usaha rakan sekerja yang senantiasa bergelumang dengan airmata dan keringat untuk menegakkan dan meluruskan perjalanan tanpa ada rintangan untuk tahun mendatang. Kita, insyaallah akan berjaya!! percayalah tuhan akan membantu kita dengan usaha dan doa....

Selamat tinggal 2010........tahun ku menemui rasul ku ... aku cinta pada mu... terimakasih Allah kerana menunaikan hajatku menjadi tetamu mu....

No comments:

Post a Comment