Sunday, December 26, 2010

Coretan Cinta & Airmata

Alhamdulillah, perjuangan ku di dalam bidang ini semakin berbaloi, segala penat lelah semakin hari semakin menjadi. Tarikh 24 december 2010, aku dan lagu ku menjejak kaki ke Suria Fm buat pertama kali nya. Berkumandang lagu itu di ruang udara suria memberi aku satu lagi sejarah kerana selama ini lagu-laguku belum pernah bermain di sini. Insyaallah aku berharap "Cinta dan airmata" akan menguasai udara suriafm pula.

Dari maklumbalas peminat peminat ku, aku dapat rasakan hasil kerja ku ada yang menghargai cuma masa dan ketika nya belum menjengah untuk aku membuktikan aku bukan sekadar di pinggiran. Aku mahu buktikan aku juga boleh melebar sayap ku terbang bersama enggang -enggang di ruang angkasa raya. Sebenar nya aku mempunyai matlamat lebih dari itu... ini menjadi garuda terbang bersama sama merentasi senatero alam ini.... insyaallah... tuhan yang menentukan... aku akan terus berusaha... amin.

No comments:

Post a Comment