Tuesday, August 24, 2010

Selangkah meniti Usia...

Syukur alhamdulillah , usia ku selangkah lagi meniti kehidupan. Bersama ramadhan ke 14 ini aku bukan lagu seusia muda remaja. Aku mula mencongak kematangan aku dalam menjalani kehidupan ini. Allah senantiasa memberi aku nikmat yang tak terhingga, cuma diri ini yang selalu lupa untuk mensyukuri pemberian itu. Peluang yang kau beri padaku menziarahi tanah suci mu, menerbitkan rasa keinsafan dalam diri ini. Aku bukan orang yang besar untuk menyombong diri di dunia mu ini.. aku hanya sekecil hama yang bongkak melangkah tanpa mengetahui senantiasa ada ciptaan mu mengekori ku kiri dan kanan yang mencatat segala apa yang aku lakukan...

Tahun ini aku rasakan ramai insan yang mengambil berat diriku berbanding tahun tahun dahulu... terimakasih teman teman sekalian...sedikit kasih mereka akan ku balas dengan lebih besar lagi.....mengjangkau usia ku ini aku berazam untuk berbakti membela mereka yang kekurangan dengan apa yang aku terdaya. Insya allah.... rezeki yang diberi oleh ilahi bukan hanya untuk diriku sahaja.....Kepada teman teman.... terimakasih yang tak terhingga

No comments:

Post a Comment